close

最近喜歡上五月天的歌曲,呢幾日迷戀緊呢一首歌:《你不是真正的快樂》


自己都經歷過一段不快樂的時刻,即使現在我都唔係過得很快樂。但至少我會嘗試讓自己去快樂,去做自己想做的事,去試自己想試過的事,去結識新的朋友,去同朋友玩樂到天光。

也許到最後,你還會覺得唔開心、失落、寂寞。但至少我嘗試過快樂,嘗試讓自己去感受快樂。

快樂嫁感覺係唔會走的,而每個人對快樂嫁定義都好唔同,但我地將我地嫁笑點放低d呢?

笑多一點吧,朋友。不管在何時何地,如果你真係唔識笑,可以黎找找我,找者想下我d爛到冇朋友嫁笑話,也許都可以讓你笑一下下。

以下係我自己最喜歡的一段歌詞,也是整首歌的最後一段:

你值得真正的快樂 你應該脫下你穿的保護色
為什麼失去了 還要被懲罰呢
能不能就讓 悲傷全部 結束在此刻
重新開始活著

各位:重新開始活著吧...
聖誕節算是一個新的開始!就由這一天開始你的新一天!
Merry Christmas~~

arrow
arrow

    何志靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()